Zásady pro vrácení zboží
Milí zákazníci,
velmi si vážíme Vaší důvěry a nákupů u nás. Chceme, abyste měli jistotu, že pokud něco nebude podle Vašich představ, nemusíte mít obavy o své peníze. Naše Zásady vrácení jsou navrženy tak, aby Vám poskytly klid a jistotu.
Pokud dodržíte naše jednoduché a přehledné zásady, zajistíme Vám rychlé a bezproblémové vrácení peněz. Stačí se řídit instrukcemi, které najdete níže, a my se postaráme o zbytek.
Vaše spokojenost je naší prioritou a věříme, že s naším zákaznickým servisem budete maximálně spokojeni.
Lhůta pro vrácení
Zboží musí být vráceno do 14 dnů od obdržení balíčku.
Stav zboží
Zboží nesmí vykazovat známky používání ani poškození.
Postup pro elektronické vrácení
Krok 1: Oznámení vrácení
Zašlete e-mail na naši zákaznickou podporu na adresu info@namontuj.cz s následujícími informacemi:
- Vaše jméno a příjmení
- Číslo faktury
- Datum přijetí zboží
- Důvod vrácení: "odstoupení od smlouvy do 14 dnů"
- Číslo účtu pro vrácení peněz
Vzor e-mailu:
Předmět: Odstoupení od smlouvy do 14 dnů Dobrý den, rád/a bych odstoupil/a od smlouvy a vrátil/a zakoupené zboží. Níže uvádím potřebné informace: - Jméno a příjmení: [Vaše jméno] - Číslo faktury: [Číslo faktury] - Datum přijetí zboží: [Datum přijetí zboží] - Důvod vrácení: Odstoupení od smlouvy do 14 dnů - Číslo účtu pro vrácení peněz: [Číslo účtu] Děkuji a s pozdravem, [Vaše jméno]
Krok 2: Potvrzení od zákaznické podpory
Po obdržení vašeho e-mailu vám zašleme potvrzení o přijetí žádosti a podrobné instrukce k dalšímu postupu.
Krok 3: Zaslání zboží
Po obdržení potvrzení od naší zákaznické podpory zašlete zboží doporučeně na naši adresu. Dobírky nepřijímáme.
Instrukce k zaslání:
- Zboží pečlivě zabalte, aby nedošlo k jeho poškození během přepravy.
- Přiložte do balíčku průvodní dopis obsahující:
- Vaše jméno a příjmení
- Číslo faktury
- Datum přijetí zboží
- Důvod vrácení: "odstoupení od smlouvy do 14 dnů"
- Číslo účtu pro vrácení peněz
- Balíček zašlete doporučeně na následující adresu:
Luděk Komoň Novosedly 301 Novosedly 691 82 Česká republika
Vrácení peněz
Po obdržení a kontrole vráceného zboží vám bude částka vrácena na uvedený účet. Peníze vám vrátíme do 14 dnů od obdržení zboží nebo prokázání, že zboží bylo odesláno.
Nepřevzatý balíček
Krok 1: Oznámení zákazníkovi
Zašleme vám e-mail s upozorněním, že balíček nebyl vyzvednut a vrátil se zpět na naši adresu. V e-mailu uvedeme další instrukce pro opětovné zaslání balíčku.
Krok 2: Opakované zaslání
Pokud nám zákazník do 7 dnů od obdržení upozornění neodpoví, balíček bude uložen po dobu dalších 14 dnů. Během této doby budeme znovu kontaktovat zákazníka s připomenutím.
Krok 3: Uzavření případu
Pokud zákazník nereaguje ani po druhé upomínce, balíček bude uložen dalších 14 dnů. Pokud se zákazník během této doby neozve, případ bude uzavřen následovně:
- Zákazník má právo požádat o vrácení peněz, ale bude mu účtován poplatek za opakované doručení.
- Pokud zákazník nebude reagovat ani po uplynutí této lhůty, zboží bude považováno za nevyzvednuté a nebude možné požadovat vrácení peněz.
Děkujeme za dodržení těchto podmínek a těšíme se na další spolupráci.